6 Nisan 2016 Çarşamba

DOST MU KARDEŞ Mİ BİLEMEDİM...

''Ortak olmak her sevince her derde, kedere ve yürümek ömür boyu beraberce el ele...'' dediğimiz özel insanlar için... Hani böyle en derindeyken her şey bitti derken elini tutan o insandan bahsedeceğim. Hani yüzlerce saçma sapan fotoğraflarımız olmasına rağmen hala daha öyle fotoğraflar çekinmeye devam ettiğimiz insan var ya onu (onları) diyorum! Kendimden örnek vermeyi hem çok seviyorum hemde size kendimi anlatmak istiyorum. Şu anda bu bahsettiğim insanlardan bazıları öz kardeşimden bile daha çok tanıyor beni. Öyle çoğul eki kullandığıma bakmayın en fazla 3 tanedir benim ama hepsi de birbirinden değerlidir. Şu bir gerçek ki günümüzde herkes birbirine iki sohbet sonunda ''kardeşim'' demeye başlıyor. Beynin ilgi isteği çok fazla olabilir ama bu kadar da aşağı da olmasın. Bende bunu yapmışımdır sonuçta patronuma(beynime) karşı gelmek epeyce zor oluyor.Ama ''kardeşim'' dediğim asıl biri vardır ki empati duygusunun en hat safhada olduğu biri. Artık beyinleriniz bütün nöronlarını aynı anda çalıştırdığı, aynı anda harekete geçtiğiniz o insan... İnsanlar dış görünüş olarak nasıl benzer yaratılmışsa ben inanıyorum ki beyinsel olarak da bir elmanın iki yarısı gibi yaratıldığımız insanlar var. İşin en püf noktası ise o elmanın diğer yarısını bulmak ! Onun gerçekten aradığın kişi olduğunu anlamanın en kolay yolu da gözlerden geçer... Çünkü göz bebeği birine memnuniyetle baktığınızda %45 genişler ve benim her seferinde bu %60 ı  zorluyordu :'')  İşte bunu farkettiğimde onları bırakmama kararı aldım. Kavgalar olmuyor mu e illaki ! Hangi kız reglken birine sataşmıyor ki... Hangi erkek topu istediği yere pas vermediği için saydırmaya başlamıyor ki... Ama evlilikte olduğu gibi bunlar da tadı tuzu oluyor bu bütünün. 2.5 milyon gigabyte hafızamızı doldurmak için enfes anıları toplamamıza yardım ediyor bu insanlar. Kimi 7 sinde , kimi 17 kimise 27 sinde buluyor elmanın geri kalanını. Bu biraz şans işi olsa da tek bildiğim ve tavsiye verebileceğim şey eğer bulduysan bırakma! Küs ama bitirme, kız ama özür dile, darıl ama kin besleme ve hepsinden önemlisi de hep Sev! Ona baktığında(her ne yaşamış olursan ol) hala içinde gülen bir çocuk hissediyorsan bil ki vücudun oksitosinle doluyodur! Bunun için bile onu sevebilirsin!

3 yorum:

  1. Sen ve ben bunun en büyük örneğiyiz düşüncelerime tercüman oldun kardeşim eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni hayatına girmiş biri olarak düşüncelerimizi yakın buluyorum ve bu mukkemmel yazı insanların beyinlerinde yer edinirken bir basamak daha çıktın güzel insan

    YanıtlaSil
  3. Ben yeni hayatına girmiş biri olarak düşüncelerimizi yakın buluyorum ve bu mukkemmel yazı insanların beyinlerinde yer edinirken bir basamak daha çıktın güzel insan

    YanıtlaSil